Serwis

Serwis urządzenia jest z punktu widzenia klienta najbardziej krytycznym z elementów. Kiedy maszyna nie pracuje, nie tylko nie przynosi zysków, ale generuje mnóstwo problemów.

Mój plan działania przy serwisowaniu ekspresów:

01.

Niezwykle szybki czas reakcji, sięgający często ledwie kilku godzin od wystąpienia usterki oraz udostępnienie maszyny zastępczej w razie konieczności całkowicie za darmo.

 

02.

Serwis maszyn door to door – osobiście przyjeżdżam do klienta, bowiem 90% maszyn udaje się naprawić na miejscu dzięki odpowiedniemu doświadczeniu oraz zapasowi części zastępczych. Ta opcja niweluje konieczność wysyłania maszyn kurierem do miejsca zakupu.

 

03.

Dzięki odpowiednim przeglądom, jestem w stanie prewencyjnie wymieniać części będące najbardziej zagrożonymi zużyciem. Dbanie o bezawaryjność to mój obowiązek.

 

04.

Dzięki wyborowi odpowiednich maszyn, sprawdzonych pod względem ich jakości oraz dostosowania do Państwa działalności, istnieje możliwość zakupienia przedłużonej gwarancji obejmującej robociznę, części oraz dojazd technika.

 

05.

Darmowa diagnostyka maszyn dla nowych klientów wraz z wyceną opłacalności naprawy.

Realizuję naprawy szeregu maszyn, w tym takich marek jak:

Calimari, Promac, Rancillio, Necta, Bravilor, Astoria, Jacobs Cafitesse
oraz wiele innych

Instalacja
i szkolenia

Po wyborze optymalnego rozwiązania sprzętowego oraz idealnego typu kawy, następuje kolejny ważny proces.

Instalacja to coś więcej niż ustawienia maszyny na swoim
dedykowanym miejscu.

To proces, w którym musimy ustalić jej parametry pracy, grubość mielenia, wielkość porcji. Zadecydować, jaki profil smakowy naszej kawy chcemy zaproponować naszemu odbiorcy: czy ma pojawiać się zdecydowana gorycz, czy też przewaga słodyczy; czy caffe-crema ma bardziej przypominać przedłużone espresso czy też americano.

Szkolenia kadry rozpoczną się wraz z montażem maszyny i prawdopodobnie będą trwać przez cały okres jej użytkowania, lecz dla moich Klientów są one całkowicie bezpłatne.