Proces realizacji
01.
Diagnoza potrzeb i oczekiwań jakościowo-cenowych klienta
Pierwszym krokiem do rozpoczęcia współpracy z klientem jest zobrazowanie jego potrzeb i oczekiwań jakościowo-cenowych. Ten etap jest dla mnie niezwykle ważny.
Te pytania mają dwa charaktery: ogólny i sprofilowany pod konkretnego klienta. Zazwyczaj chcę wiedzieć wszystko o tym, jaką działalność prowadzi klient, jakiej wydajność oczekuje od nowej maszyny i tym podobne. Pierwszy etap to w dużej mierze przyjacielska rozmowa pozwalająca zdiagnozować stan faktyczny i dopasować odpowiednią ofertę dla klienta.
02.
Przedstawienie oferty oraz ewentualnych rozwiązań finansowania inwestycji
W zależności od przeprowadzonej diagnozy stanu faktycznego oraz oczekiwań, zawsze przedstawiam opcje, które mogą doskonale się sprawdzić w Waszej firmie.
Każda z nich jest kompleksowa, obejmująca nie tylko samą maszynę, ale także zestaw akcesorium, systemu filtracji wody niezbędnego do niezawodnej pracy maszyny, ale także całego procesu obsługi serwisowej oraz szkoleniowej.
Możliwe jest także dowolne kształtowanie finansowania inwestycji. Zakup za gotówkę, leasing bądź dzierżawa maszyny to decyzje biznesowe, podejmowane wspólnie podczas tego etapu zawiązywania współpracy.