Tworzenie własnych marek kawy dla firm oraz sklepów branżowych
W ostatnich latach szczególnym zainteresowaniem cieszy się wprowadzanie do sprzedaży własnych marek kawy. Jest to jednak zadanie niezwykle trudne.
Często nawet profesjonalne agencje reklamowe nie mają doświadczenia w realizacji takich zadań.
Zadanie stworzenia marki kawy warto powierzyć osobie, która:
- Nie współpracuje wyłącznie z jedną palarnią, zna wady i zalety każdej z nich, dostosuje pod konkretne oczekiwania dedykowaną kawę.
- Dostarczy wszelkie materiały merytoryczne niezbędne do zaprojektowania etykiety, bądź wykona ją zgodnie z wytycznymi.
- Potrafi wynegocjować odpowiednie warunki finansowe oraz zna rynek, dzięki którym produkt będzie dla konsumenta atrakcyjny cenowo w stosunku do produktów konkurencji.
- Posiada wiedzę naukową w zakresie kształtowania opinii o cechach kawy na podstawie wyglądu etykiety.
- Wyposaży kadrę sprzedażową w niezbędną wiedzę pozwalającą odpowiedzieć na wszelkie pytania zadane przez potencjalnego konsumenta.
- Będzie dbała o stałą dostępność produktu oraz niezmienną cenę.
Lata doświadczeń w branży każą mi wierzyć, że jestem osobą, której warto powierzyć to zadanie.
Jedna z przykładowych realizacji dla firmy realizującej sprzedaż diet pudełkowych Boxy Szczęścia.
We współpracy z agencją reklamową klienta, zaprojektowano etykiety oraz wybrano kawy z Palarni Autumn Coffee Roaster, wypalono je oraz dużym sukcesem rozpoczęto ich sprzedaż.